Dzień Matki co jej kupić?

Ciuchy, buty i tym podobne

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: Anna09 » 05 sty 2017, 9:55

My kupiliśmy mamie torebkę w sklepie Hexeline. Widziałam kiedyś, że bardzo jej się spodobała i razem z rodzeństwem uznaliśmy, że taki prezent będzie odpowiedni. Mama jest nią zachwycona i nie wychodzi bez niej z domu.
Anna09
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: karla76 » 04 lut 2017, 21:11

Tak jak wspomniała jedna z koleżanek wcześniej, prezenty handmade są jak najbardziej ok :) Ja właśnie w zeszłym roku mamie coś sama zrobiłam i była zachwycona. Dlatego w tym też na pewno "pójdę za ciosem" :D A najfajniejsze przepisy znajduję sobie na stronie przepisnaszycie.pl
karla76
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: mallinowaa » 24 lut 2017, 16:44

Jeśli chce się wykombinować jakiś fajny prezent, to tak naprawdę już trzeba myśleć o tym co by tu takiego zrobić :D Ja z rodzeństwem składamy się i wysyłamy mamę do bardzo fajnego hotelu na weekend, do Grand Lubicza w Ustce. Moja znajoma byłą tam kiedyś i wróciła naprawdę zachwycona, także tam postanowiliśmy wykupić pobyt dla mamy, na pewno będzie się dobrze bawiła :D
mallinowaa
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: hania88 » 26 lut 2017, 23:47

A kupujecie swoim mamom perfumy? Ja ostatnio wypatrzyłam świetną perfumerię, e-happiness.pl, i tam właśnie sporo teraz zamawiam. Mają piękne zapachy :)
hania88
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: weronnikaa » 19 mar 2017, 23:37

To może zegarek? Ja swojej mamie chyba właśnie zamówię na dzień matki taki prezent. Patrzyłam na stronę e-zegarki.pl, mają tam ogromny wybór i dobre ceny. A nei muszę buszować po sklepach :D
weronnikaa
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: marita5 » 19 mar 2017, 23:52

A moze zabierzesz mamę do jakiejś dobrej restauracji? Bardzo fajne jest Salto na wilczej, mają dania kuchni południowoamerykańskiej ;)
marita5
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: Gość » 28 mar 2017, 6:38

Zegarek to fajny prezent. Bardzo dobrą marką jest Albert Riele i Aztorin.
Gość
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: Celinaa1 » 02 kwie 2017, 13:03

NO tak, dzień mamy zbliża się wielkimi krokami, trzeba powoli myśleć o prezentach na tą okazję :D Ja już zakupiłam dla mamy bardzo fajne buty z Arcopedico, specjalistyczne, które nie meczą nogi. Jakbyście chcieli też taki prezent, to mają sklep w Warszawie na Potażowej 43A
Celinaa1
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: szapa » 10 kwie 2017, 17:47

my składamy się na maszynę z galerialucznik.pl a że jest nas czwórka rodzeństwa nie jest to dużo, a mamy stara maszyna już nie nadaje się do niczego. Ta jest nowoczesna i na pewno będzie jej wygodniej. Tym bardziej, że szyje bardzo dużo.
szapa
 

Re: Dzień Matki co jej kupić?

Postautor: benia » 14 kwie 2017, 19:57

My z mężem kupiliśmy zegarki dla naszych mam
Ja dostanę biżuterię z mleka matki
Awatar użytkownika
benia
 
Posty: 357
Rejestracja: 28 paź 2014, 14:09

PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Co jest modne w tym sezonie

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot], Yahoo [Bot]


» Tu dostaniesz chwilówkę bez BIK! «