W jakim banku wziąć kredyt hipoteczny

Wszystko o kredytach na mieszkanie lub dom.
Linki sponsorowane

W jakim banku wziąć kredyt hipoteczny

Postautor: Maciej » 06 mar 2016, 8:57

Witam chce kupić dom z działką w stanie surowym przykryty powieszchnia 182m na działce 20 arów cena 200 tyś od osoby prywatnej wkład własny 70tys chce dobrać kredyt na 130 tys na zakup jaki bank wybrać bo dużo banków karze mi brać więcej kredytu na wykończenie a ja chcę tylko na zakup a wykańczac będę z własnych środków finansowych zarabiam 7 tys jestem kierowca w transporcie międzynarodowym w tym są moje diety Proszę o poradę jaki bank wybrać żeby dostać kredyt i żeby był na zakup a nie jeszcze wykończenie mam 24 lata jestem singlem żadnych kredytów nie miałem i kart Pozdrawiam Proszę pisać propozycje na emaill malak33@interia.pl
Maciej

Re: W jakim banku wziąć kredyt hipoteczny

Postautor: tomkill411 » 14 mar 2016, 11:53

Witam,
jestem w stanie wysłać Panu symulacje z kilku banków ale prosiłbym jeszcze o kilka informacji:
Na jakich zasadach jest Pan zatrudniony? Umowa o pracę czy może jakiś kontrakt?
Jaki jest staż Pana zatrudnienia?
Czy podchodzi Pan do kredytu sam?
W jakiej miejscowości kupuje Pan ten dom?
Zapraszam do kontaktu mailowego na doradca411@gmail.com lub przez forum
pozdrawiam
tomkill411

Postautor: robert0s » 14 mar 2016, 20:32

PKO BP ma obecnie niską RRSO kredytu hipotecznego. Dzięki czemu da się sporo zaoszczędzić, ale da się jeszcze więcej
robert0s

Postautor: jolana@vp.pl » 08 cze 2016, 0:42