Urlop grzechu wart

Gdzie pojechać na wczasy w Polsce.

Urlop grzechu wart

Postautor: Tomdio » 15 cze 2015, 20:43

Gdzie warto się wybrać według Was na udany urlop? Jeśli o mnie chodzi to uważam, że najlepszym miejscem w Polsce na udane wakacje jest Jastarnia. Tam jeżdżę od 2 lat. Już w kwietniu rezerwujemy sobie z rodziną i paczką znajomych domki kempingowe i codziennie aktywnie spędzamy czas na wodzie. Już za niecały miesiąc mamy zabukowaną miejscówkę i będziemy kontynuować szaleństwa wodne razem z ekipą Polsporty , która doskonale prowadzi lekcje windsurfingu. Jeśli ktoś chce nauczyć się fajnie pomykać w różnorodny sposób na wodzie to tylko tam. Super miejsce, super ludzie, super klimat i super atmosfera! :mrgreen:
Tomdio

Re: Urlop grzechu wart

Postautor: natalia » 16 cze 2015, 13:59

Jeżeli o mnie chodzi to również spędzam wakacje w Polsce. Bardzo lubię Mazury, Dolny Śląsk, a także Beskid i Bieszczady. W tym roku wybieram się do Beskidu Małego (Andrychów, Inwałd i okolice), zabukowaliśmy sobie super hotel ze spa, jacuzzi itp. (hotel Łysoń w Inwałdzie - http://www.parkhotellyson.pl) w okolicy jest bardzo dużo parków rozrywki, które planujemy zwiedzić (DinozatorLand, Park Miniatur, Park Mitologii, Park Owadów, Park Bajek, Energylandia), a także fajne górskie szlaki. Jeżeli ktoś jeszcze nie był w tych rejonach to polecam :)
natalia

Postautor: WWW » 18 cze 2015, 9:32

Zależy co kto lubi;) czy aktywny wypoczynek, czy leniuchowanie na plaży;)
Auto Art w Bydgoszczy to zdecydowanie najlepszy sprzedawca części samochodowych!

Postautor: Liafin » 18 cze 2015, 17:54

Ja ostatnio spędziłam świetny weekend w Polsce;D Byłam na spływie kajakowym po przełomie Bardzkim;D świetna sprawa, całość organizowała firma Ski-Raft, można wybrać spływ połączony z fabułą, my szukaliśmy skarbów;D Dawno się tak dobrze nie bawiłam;D
Liafin

Postautor: Gość » 03 lip 2015, 11:39