Ciekawe miejsca w ciepłych krajach

Najlepsze zagraniczne wyprawy.

Ciekawe miejsca w ciepłych krajach

Postautor: Jacek » 31 gru 2012, 12:06

Witam,
Może ktoś z was mógłby mi polecić jakieś sprawdzone miejsce na styczniowy wyjazd w ciepłe kraje? Wiadomo, że nie wszędzie o tej porze jest ciepło - w niektórych "ciepłych krajach" o tej porze jest po kilkanaście stopni, więc pogoda mało wakacyjna. Nigdy nie wyjeżdżałem na południe Europy, ani północ Afryki, więc jestem zupełnie zielony w temacie. Liczę więc na opinie i pomoc bardziej doświadczonych podróżników :)
Jacek

Gdzie jest ciepło w styczniu?

Postautor: wujek dobra rada » 31 gru 2012, 12:29

Jeśli chcesz polecieć gdzieś w styczniu żeby było ciepło to niestety nie będzie to tanie. Ciepła możesz być pewien na Teneryfie. Tam ogólnie jest naprawdę super pod każdym względem więc jeśli stać kogoś na wycieczki grubo powyżej 2 tys. od osoby to polecam serdecznie. Kapkę taniej będzie na wycieczce w Egipcie. Tam też można być pewnym , że będzie ciepło. Najtańsza jest Tunezja, ale w styczniu można trafić na naprawdę zimno. Ja byłem na sylwestra kiedyś w Souse i miałem szczęście bo nawet i po 25 stopni było, więc można się było opalać, ale o kąpieli w morzu czy otwartych basenach można było zapomnieć.
wujek dobra rada

Czy warto lecieć do Egiptu?

Postautor: Anetka » 03 sty 2013, 11:24

Chociaż od rewolucji w Egipcie minęło już sporo czasu, co jakiś czas słyszy się o zamieszkach w tym kraju. Czy wobec tego bezpiecznie jest tam jechać? Myślę również o wyjeździe w ciepłe kraje i zastanawiam się czy warto się kierować w stronę Egiptu. Jak teraz wygląda sytuacja? Bezpiecznie czy lepiej omijać?
Anetka

Re: Ciekawe miejsca w ciepłych krajach

Postautor: bezedurka » 13 maja 2013, 16:52