Organizowanie konferencji

Gdzie mieszkać na wyjeździe.

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: Maria83 » 28 wrz 2016, 17:26

Może w województwie łódzkim zorganizujesz takie szkolenie. Dobrym miejscem do organizacji , konferencji będzie Zajazd u Przemka w Zgierzu. Znajduje się tam kilka dobrze wyposażonych sal. Jest możliwość wynajęcia noclegów. Zachęcam też do spróbowana dobrej kuchni polskiej w restauracji. Na pewno dużym plusem będzie dobra lokalizacja, bo zajazd znajduję się blisko zjazdu Emilia na A2. Kontakt do nich znajdziesz na stronie http://www.salakrysztalowa.com.pl/.
Maria83
 

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: Agata31 » 31 gru 2016, 5:00

jeżeli chodzi o konferencję w Krakowie to moim zdaniem najlepiej wypada Best Western Efekt Express, przestrzeń konferencyjna jest bardzo fajnie dostosowana, mają do tego dobre menu i obsługę na naprawdę wysokim poziomie więc spokojnie można u nich organizować nawet bardzo ważne wydarzenia no a że to hotel to baza noclegowa dla przyjezdnych gości też działa na plus
Agata31
 

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: zuzuana » 19 lut 2017, 3:16

W Warszawie jest wiele ciekawych lokalizacji do organizacji konferencji. Jednak nie można zapominać o jedzeniu, które jest dość istotne przy takich wydarzeniach. Jeśli ktoś nie miał wcześniej doświadczenie przy organizacji tego typu wydarzeń, to warto zasięgnąć rady mądrzejszych. Tutaj mogę polecić firmę Lunch Service niedaleko Warszawy, a dokładniej z Michałowic. Śmiało można im zaufać, bo znają się na swojej robocie. Organizują wszystko od A do Z, więc nie trzeba się o nic martwić.
Awatar użytkownika
zuzuana
 
Posty: 1
Rejestracja: 19 lut 2017, 3:06
Lokalizacja: Radom

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: Sylwianaa » 20 lut 2017, 13:46

My zawsze organizujemy konferencje w sali u nas w budynku firmy. Mamy odpowiedni sprzęt, zamawiamy tylko usługi cateringowe z Warszawy. Menu ustalamy zawsze indywidualnie - w zależności jakich gości spodziewamy się na konferencji. Mamy sprawdzoną firmę - Pogotowie Kulinarne, która zawsze obsługuje organizowane przez nas eventy. Ja polecam - naprawdę sprawdzona firma.
Sylwianaa
 
Posty: 3
Rejestracja: 28 gru 2015, 20:08

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: Adrian » 06 mar 2017, 21:39

Hej! A dlaczego akurat Warszawa? Dotychczas Konferencje organizowałem w jednym z hoteli z którego nie byłem zadowolony więc z wielką przyjemnością polecam Hotel Borowiecki w Łodzi w którym jestem teraz współorganizatorem co pół rocznych Konferencji!. Nie żałuję tej decyzji, że przeniosłem się do tego hotelu, ponieważ wszystko jest na wysokim poziomie. Sale konferencyjne w pełni przystosowane z wyposażeniem gratis co mnie zdziwiło. W poprzednim hotelu płaciliśmy za flipchart a tu wszystko mamy w cenie. Bardzo wielkim plusem jest duży parking przy hotelu który jest bezpłatny, monitorowany oraz położenie Hotelu w samym centrum miasta, przez co łatwo się tam dostać bez jakichkolwiek przeszkód. Zadowoleni byliśmy z bardzo miłej, szybkiej i przyjemnej obsługi. Nie mówiąc już dziale o gastronomii, palce lizać! Kuchnia przepyszna, dania starannie skomponowane i podane. Rewelacja!!! Lunch bardzo smaczny i co najważniejsze, każdy z gości zadowolony! Z czystym sumieniem więc polecam wszystkim ten hotel na organizacje konferencji oraz spotkań biznesowych.
Adrian
 
Posty: 3
Rejestracja: 06 mar 2017, 18:15

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: Teresaa1 » 25 maja 2017, 7:29

Ja wychodzę z takiego założenia, że aby goście konferencji byli w 100% zadowoleni, to trzeba nasze wydarzenie zorganizować w jakimś atrakcyjnym miejscu. My na przykład nie tak dawno robiliśmy dosyć dużą konferencję w hotelu Grand Lubicz w Ustce. Mają 7 sal konferencyjnych, także było możliwe pomieszczenie naszych 180 gości, i to bez problemu :D Także nie dość, że tak technicznie wszystko ta jest super, to jeszcze mają na przykład spa czy basen czy restauracje. No i blisko do plaży. Także wszyscy nasi goście byli bardzo zadowoleni, my także:)
Teresaa1
 

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: jej11 » 28 cze 2017, 13:04

Może w województwie lubelskim zorganizujesz takie szkolenie. Dobrym miejscem do organizacji , konferencji będzie hotel Forum w Lublinie! Położony w smaym centrum miasta! ma parking, fajne spa, wszedzie stąd blisko! Na prawdę super miejsce!
jej11
 

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: luziaka » 18 lip 2017, 7:49

My jesteśmy ze stolicy i zamawiamy zawsze z Aperitif Serwis, sprawdzona firma, sporo osób od nas zamawia ich też prywatnie, mają naprawdę dobre jedzenie
luziaka
 

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: ulapatrycz » 09 sie 2017, 7:02

[quote="luziaka"]My jesteśmy ze stolicy i zamawiamy zawsze z Aperitif Serwis, sprawdzona firma, sporo osób od nas zamawia ich też prywatnie, mają naprawdę dobre jedzenie[/quote]

my też od nich zamawiamy, ale kanapki do firmy i mówiąc szczerze rozchodzą się raz dwa więc chyba to najlepsza rekomendacja :D
ulapatrycz
 

Re: Organizowanie konferencji

Postautor: kajka6 » 18 lis 2017, 3:04

Jak chcesz zorganizować dużą konferencję w fajnym miejscu, to zobacz sobie ofertę hotelu grand Lubicz w Ustce . mają tam naprawdę świetny standard no i 7 sal konferencyjnych dla 950 osób. Także spore wydarzenie można zorganizować :D A do tego mają super zaplecze też techniczne :)
kajka6
 

PoprzedniaNastępna

  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Wróć do Jaki hotel polecacie

Kto jest online

Zarejestrowani użytkownicy: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika


» Tu dostaniesz chwilówkę bez BIK! «