Meble - z jakiej firmy warto?

Funkcjonalne i ładne mieszkanie.

Meble - z jakiej firmy warto?

Postautor: ohlala » 21 mar 2018, 12:40

Co sądzicie o meblach z Abry? W okolicy mam kilka meblowych sklepów, BRW, Abrę właśnie, VOX, Agatę, Bodzio, Ikea za daleko ode mnie. Bodzio mi nie odpowiada za bardzo, nie podoba mi się, reszta jest jak dla mnie dosyć podobna do siebie i w sumie mi się podoba. Natomiast nie wiem jak się każda z tych marek przekłada na jakość. Chętnie poznam jakieś opinie, to może mi pomogą się na coś zdecydować, albo sprecyzować zakres szukania.
ohlala

Re: Meble - z jakiej firmy warto?

Postautor: Jedenaście » 10 kwie 2018, 9:05

Nie mam doświadczenia z tymi firmami, choć ich meble są ładne. Jak meblowałam gabinet to robiłam meble na zamówienie u KJK, może to jest jakieś rozwiązanie? Jak masz jakąs wizję to zawsze lepiej tak, niż szukać czegoś i kupować cos, co w sumie się podoba, ale... ;)
Jedenaście

Postautor: anela » 23 kwie 2018, 14:48

Moim zdaniem jak kupować meble to porządnej firmy, która ma jakąś juz renomę. Przecież za rok nie pobiegniesz po kolejne, bo to nie bluzka. Ja z własnego doświadczenia mogę z czystym sumieniem zaproponować mebin. Meble są bardzo ładne, ponadczasowe i co najważniejsze solidne. Zerknij sobie na meblewkoszyku.pl to się przekonasz o czym piszę. Nasze mają już kilka ładnych lat i nadal wyglądają doskonale.
anela

Postautor: Manix » 25 kwie 2018, 12:44

fajne meble są do kupienia na homedome.pl ;) polecam sprawdzić, bo są w dobrej cenie naprawdę spoko ;)
Manix

Postautor: betoniusz1 » 26 kwie 2018, 18:21