Strona 1 z 2

Jak zorganizować benefis

Post: 16 sty 2017, 1:42
autor: Fabinho02
Witam
Mój kolega z pracy lada dzień obchodzi 20-lecie pracy. Z tej okazji planujemy zorganizować mu benefis... Tylko nie do końca wiemy jak się organizuje coś takiego... Czy macie jakieś pomysły ?? Może ktoś organizował już taki jubileusz ?? Mamy na tą chwilę zarezerwowane miejsce w lokalu czyli jakiś początek jest...

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 26 kwie 2018, 9:12
autor: Getrry
Zawsze możecie wynająć catering i zrobic imprezę plenerową. Bardzo dobre dania przygotowuje firma Catering Arts. Nam kiedys przygotowywała coś na konferencję i wszystko było pyszne.

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 26 kwie 2018, 9:15
autor: Berenc
Zawsze możecie iść po prostu do restauracji i wynająć sobie stoliki na kilka osob. Bardzo fajnie jest na przykład w restauracji Chata z Zalipia w Katowicach. Mają tam bardzo dobre jedzenie i miłą atmosferę.

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 26 kwie 2018, 9:21
autor: Teryn
A jeśli chcecie się udac do fajnej restauracji to ładnie jest także w instalacje art bistro w zamku ujazdowskim w warszawie. Możecie tam zrobić rezerwację na kilkanaście osób i dobrze się bawić. Mają bardzo dobre jedzenie.

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 22 maja 2018, 21:30
autor: uht
Ważna jest sala no i musisz wiedzieć ile osób będzie zaproszonych z tej okazji. Powiem szczerze, że najlepiej najpierw musisz się zorientować a później wybrać salę. Ja ostatnio fajną uroczystość zorganizowałam w Venge w Łodzi. Ogólnie super miejsce!

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 24 maja 2018, 22:16
autor: partycjaaa
Proste to chyba nie jest jak sie nie ma o tym pojęcia. Chyba lepiej bez wiedzy i kreatywnosci chociaż jakiejś nie brać sie za takie rzeczy tylko wynając firmę która coś takiego zorganizuje. Powiem szczerze - sama zastanawiam sie nad założeniem takiej firmy. Jak widac mnóstwo jet ludzi którzy szukają firm czy osób albo pomysłowna organizacje ciekawej imprezy choćby takiego benefisu. Wydaje mi sie że da się na tym zarobić szczególnie jak ktos jest kreatywny i ma fajne pomysły a ja - mam , tylko nie mam wiedzy. Jeszcze. Mysle o szkoleniu w tym temacie. Znalazłam firme co takie szkolenia organizuje, byli pierwsi na rynku w tym i jkiś czas juz szkolą. Pierwsze szkolenie mam zamiar zrobic w tym rodzaju w w w. event-manager-planowanie-organizacja-i-zarzadzanie-projektem-eventowym zeby w ogóle zdobyć jakies pojęcie, a potem zobacze czego mi jeszcze będzie trzeba. Mam kreatywną przyjaciółkę , może zajmiemy sie organizacją wesel? To mi się marzy

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 06 cze 2018, 7:51
autor: Meleda
Myslę, że fajnym wyjściem będzie wynajęcie firmy do zorganizowania takiego wydarzenia. Wiem, że firma Catering Arts zajmuje sie organizacją róznych eventów, więc koniecznie się do nich odezwij.

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 06 cze 2018, 13:25
autor: mode33
Na taki benefis trzeba też się ładnie ubrać, ja tak ostatnio miałam, to az sobie specjalnie bardzo ladną sukienkę kupiłam w /e-hexe.com.pl, tu jest bardzo fajny sklep, gdzie między innymi jest duży wybór no i ciuchy jakościowo są spoko. Bardzo eleganckie też tu są sukienki itd!

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 06 lip 2018, 13:10
autor: Magdalenna
Najlepiej do takiego wydarzenia wynająć firmę cateringową, która wszystko zorganizuje. U nas była to firma Catering Arts i naprawde wszystko świetnie przygotowali.

Re: Jak zorganizować benefis

Post: 24 lip 2018, 17:52
autor: Mynkey
Ja też myślę, że najlepiej organizację takiego wydarzenia zlecić specjalistom. U nas była to firma catering arts, ponieważ oni już mają doświadczenie w organizowaniu takich wydarzeń.