Strona 5 z 6

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 10 cze 2019, 7:54
autor: kumikin
Mi na relaks bardzo pomaga meliska doz.pl/apteka/p129791-ZIELNIK_DOZ_Melisa_ziola_do_zaparzania_2_g_30_saszetek , fajnie sie przy niej relaksuję :)

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 19 cze 2019, 19:29
autor: Mcasinka
Też piję sporo herbatek ziołowych zwłaszcza jak jest ciśnienie w robocie. Jak zamykamy miesiąc to potrafie przy tym wypalić paczkę fajek dziennie. Dlatego nawet ostatnio przeszłam na tryb oszczedny bo zamiast kupowac sztangami, zamówiłam z bletki.com młynek, owijki i tacki do skręcania papierosów. Bardziej ekonomicznie i jest tez dodatkowa robota dla zabicia stresu wieczorami ;p

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 26 cze 2019, 17:16
autor: Mucha
Bardzo fajne są też tabletki z melisą doz.pl/apteka/p128243-ZIELNIK_DOZ_Melisa_tabletki_powlekane_30_szt. , działaja na prawdę relaksująco.

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 01 lip 2019, 10:31
autor: Zuza
Najlepiej wsiąść na rower i zrelaksować się na świeżym powietrzu. Jest lato więc nie ma lepszej okazji by złapać trochę promieni słońca i przy okazji spalić kilku kalorii. Staram się jeździć regularnie i nawet w tym roku ubezpieczyłam rower w Cuk, żeby nie ryzykować w razie kradzieży albo awarii roweru.

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 01 lip 2019, 17:35
autor: wercia555
Słuchanie ulubionej muzyki, czytanie książki, wyjście ze znajomymi do kina/kawiarni a nawet jakaś wyprawa mały rajd :mrgreen:
Na serio jak nie ma na to czasu to starczy mi nawet mały rekonesans po sklepach i dobra kawka w miłym towarzystwie i już jest ok.
Ostatnio dzięki takiemu wypadowi kupiłam sobie spodnie Judy z Cross jeans i modną ostatnio torebkę listonoszkę na łańcuszku.

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 21 lip 2019, 20:16
autor: Mandia
Kąpiel w wannie i dobra książka, to sposób na codzienny relaks. Raz na jakiś czas staram się wyrwać na sesję masażu. Uwielbiam Tajski Masaż, chodzę na Dietla w Krakowie.

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 31 sie 2019, 13:28
autor: barecka
Żeby się porządnie zrelaksowac najlepszy moim zdaniem jest dobry masaż.W Krakowie warto odwiedzić studio masazu Unity point, polecam jeśli chodzi o masaz tantryczny

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 18 paź 2019, 9:53
autor: Look
Moim sposobem na relaks są krótkie sesje masażu. Ja poddaję się masażowi lomi lomi nui w salonie masażu salondewi.pl , każdemu chętnie polecam!

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 20 paź 2019, 20:34
autor: woman
Zdecydowanie muzyka :)))

Re: Wasze sposoby na relaks

Post: 30 paź 2019, 7:40
autor: Mucha
Na mnie bardzo fajnie dziala ta herbatka doz.pl/apteka/p133527-ZIELNIK_DOZ_Herbatka_ziolowa_Relaks_17_g_20_szt. , bardzo fajnie mnie relaksuje :)