Garnki Welmax-opinie

Smaczne potrawy na każdą okazję.

Garnki Welmax-opinie

Postautor: MataHari » 04 lip 2014, 10:04

Witam, mam zamiar kupić zestaw garnków tej firmy na prezent ślubny i zbieram opinie. Czytałam już wiele pozytywnych opinii w internecie, ale chcę się upewnić. Ktoś z Was ma może garnki Welmax? Słyszeliście może coś o nich od znajomych?
MataHari

Re: Garnki Welmax-opinie

Postautor: Allin » 07 lip 2014, 18:47

Hej, osobiście nie mam doświadczenia ale koleżanka sprezentowała taki zestaw rodzicom, więc coś tam do mnie dociera. Generalnie opinie ok, kilka lat używane często i są zadowoleni. Ja osobiście nie gotuję i nie wiem czy bym się na coś takiego zdecydował;) Ogólnie rzecz mówiąc, jak ktoś lubi stać przy kuchence to prezent jak znalazł:)
Allin

Postautor: MataHari » 10 lip 2014, 10:23

Dzięki za opinię :) osoby, którym chcę to sprezentować uwielbiają stać przy garach heh :) Jedno z nich jest zawodowym kucharzem także myślę, że się spodoba :) Poczytałam też opinie innych użytkowników i jestem przekonana do zakupu :)
MataHari

Postautor: Allin » 11 lip 2014, 7:17

Nie ma za co. Podobno garnki to tylko jeden z wielu produktów, w ofercie mają też pościele, podobno też odkurzacze i jakieś akcesoria do spania. Ale tak jak wyżej - nie używam to ciężko mi się wypowiadać na temat jakości.
Allin

Postautor: MataHari » 14 lip 2014, 10:00

Allin pisze:
> Nie ma za co. Podobno garnki to tylko jeden z wielu produktów, w ofercie
> mają też pościele, podobno też odkurzacze i jakieś akcesoria do spania. Ale
> tak jak wyżej - nie używam to ciężko mi się wypowiadać na temat jakości.
Hmmmm....teraz zajrzałam na stronę Welmax i rzeczywiście widzę jeszcze sporo fajnych rzeczy...Nie wiem teraz czy może nie lepsza pościel satynowa- też wydaje się fajnym prezentem na ślub.
MataHari

Postautor: MataHari » 15 lip 2014, 9:59